Header - Images
Aktuality

Přidej se k nám. Možná hledáme právě Tebe!

Jsme jedno z největších vydavatelství v České republice, vydáváme již přes 23 let a právě rozšiřujeme obchodní tým v Praze. Určitě nás znáš i Ty, máme pod sebou 35 titulů celostátní sítě a více jak 4 miliony čtenářů. Právě zažíváme období konjunktury, s novými produkty hledáme i nové kolegy do obchodního týmu. I Ty můžeš být součástí našeho úspěchu. Český domov jsou noviny do každé schránky.

Zobrazit více informací

Hledá se Teamleader pražského obchodu

Mise: Jsi schopný si vybudovat svůj tým, a pak jej vést? Nebojíš se práce a chceš si vydělat peníze? Jsi dravec, nebojíš se telefonu, umíš napsat mail a rád se setkáváš s lidmi? Přemýšlíš nad prací v oblasti marketingu a médií? Baví Tě vést lidi? Pak jsi tady správně!

Jsme jedno z největších vydavatelství v České republice, noviny a časopisy do schránek vydáváme již přes 25 let a právě rozšiřujeme obchodní tým v Praze. Určitě nás znáš i Ty, máme pod sebou 48 titulů celostátní sítě a více jak 3 miliony čtenářů.

Zobrazit více informací

NAŠE PRAHA partnerem akce D+D REAL CZECH MASTERS 2024

10.ročník Czech Masters na Oaks vyhrál Ravetto. Český Domov Madiahouse byl tradičně přitom.

Jubilejní 10. ročník D+D REAL Czech Masters, který se hrál poprvé na hřišti PGA National OAKS Prague, ovládl David Ravetto. 27letý Francouz si tak připsal své první vítězství v kariéře na DP World Tour, když o 4 rány porazil druhého Jespera Svenssona ze Švédska. Nejlepší z Čechů byl Filip Mrůzek na děleném 62. místě. Šimon Zach dohrál na děleném 72. místě. Oba se loučili výbornými koly za -3.

Ravetto je v historii šestým hráčem, který na Czech Masters vyhrál svůj první turnaj na DP World Tour. Získal za to šek na téměř 400 000 eur (necelých 10 milionů korun) a 500 bodů do sezónního žebříčku, které ho vynesou k 30. místu Race to Dubai.

Český Domov Mediahouse jako tradiční partner nejlepšího golfu v ČR byl již tradičně přitom. Mediální partnerství na nejprestižnější golfové akci v ČR je součást marketingové strategie firmy „Nejlepší k nejlepším“. „Noviny Naše Praha oslovují 350.000 pražských domácností a další tituly Českého Domova oslovují miliony dalších po celé ČR. Je logické, že jsme mediálními partnery takto náročné akce a každý rok přilákáme na akci tisíce návštěvníků,“ vysvětlil partnerství jednatel Českého Domova Mediahouse Radek Procházka.